Who wants to play customs and win REQs?!

I have thirty-five (35!!!) Gold REQ Packs to give away! I’ll decide whoever gets one. Could be because you were number one, could be because you were dead last. Could be because you did something cool. Could be just because!

We’ll be jumping around between a variety of fun customs! Maybe some fan made Invasion, maybe a little snowball fighting, maybe some Halo Kart!

Also in the game will be snickerdoodle, The Little Moa, and Imouto Rebs. They are not allowed to win Gold Packs.

So, come join! Send me a message tonight (2/19) night at around 8:00 PM EST!

If you need bodies, I’m game

<mark>This post has been :eyes: by Karl Five</mark>

:eyes:

Wish I could, but the last time I was in a custom games party it wasn’t a very fun experience. Mostly because there were so many people in the lobby that my sound didn’t get through on the chat. Then I couldn’t hear anyone…

I’m down.

Just FYI people but I AM streaming so play nice. :slight_smile:

Waiting to join. Maybe I’ll get some kills cause you all will be laughing to hard at my skill to take aim at me:)

Hi

> 2533274874616028;7:
> Waiting to join. Maybe I’ll get some kills cause you all will be laughing to hard at my skill to take aim at me:)

I am sooooo out classed. Lol good times tho. Instant win against k five,snicker and got pie. They feared my random nads!!!

Update:

Ka Five is giving away free wins for red team apparently.

Okay I’m out to let others get the chance to play against and with you all:) I am happy to have this fum

Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).

Standby for further updates!

Hm. I haven’t touched Halo 5 in awhile, but customs sound kinda fun.

> 2533274796457055;12:
> Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).
>
> Standby for further updates!

UPDATE.

Tonight! 2ish hours from now! :smiley:

> 2582197822075686;14:
> > 2533274796457055;12:
> > Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).
> >
> > Standby for further updates!
>
> UPDATE.
>
> Tonight! 2ish hours from now! :smiley:

Just curious, is this going to be a weekly thing?

> 2535429593088083;15:
> > 2582197822075686;14:
> > > 2533274796457055;12:
> > > Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).
> > >
> > > Standby for further updates!
> >
> > UPDATE.
> >
> > Tonight! 2ish hours from now! :smiley:
>
> Just curious, is this going to be a weekly thing?

I keep missing these! Dangit…won’t be able to make this one either. Have fun all! Catch ya next.

> 2535429593088083;15:
> > 2582197822075686;14:
> > > 2533274796457055;12:
> > > Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).
> > >
> > > Standby for further updates!
> >
> > UPDATE.
> >
> > Tonight! 2ish hours from now! :smiley:
>
> Just curious, is this going to be a weekly thing?

It’s gonna be a “whenever we feel like it” thing.

> 2533274863544717;16:
> > 2535429593088083;15:
> > > 2582197822075686;14:
> > > > 2533274796457055;12:
> > > > Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).
> > > >
> > > > Standby for further updates!
> > >
> > > UPDATE.
> > >
> > > Tonight! 2ish hours from now! :smiley:
> >
> > Just curious, is this going to be a weekly thing?
>
> I keep missing these! Dangit…won’t be able to make this one either. Have fun all! Catch ya next.

If you want to get future updates from this, smack that “Follow” button at the top of this thread and you’ll get the latest notifications on the next meet-up.

> 2535429593088083;18:
> > 2533274863544717;16:
> > > 2535429593088083;15:
> > > > 2582197822075686;14:
> > > > > 2533274796457055;12:
> > > > > Sooooooo turns out there’s some XBL side issues with social/gaming/chat so we’re gonna postpone this until another night (2/12 maybe?).
> > > > >
> > > > > Standby for further updates!
> > > >
> > > > UPDATE.
> > > >
> > > > Tonight! 2ish hours from now! :smiley:
> > >
> > > Just curious, is this going to be a weekly thing?
> >
> > I keep missing these! Dangit…won’t be able to make this one either. Have fun all! Catch ya next.
>
> If you want to get future updates from this, smack that “Follow” button at the top of this thread and you’ll get the latest notifications on the next meet-up.

Just found this and that FOLLOW is now SMACKED!

Looking forward to the next one!!