Playing Soccer in Reach

Lol.

http://www.youtube.com/user/ShadowArtaxia?feature=mhee#p/u/3/drKhT7W03-A

Haha i always like watching your videos.
Is this in Matchmaking?

lol thats pretty awesome…i wanna play soccer :smiley:

> Haha i always like watching your videos.
> Is this in Matchmaking?

Yeah, Infection/Alpha Zombies.

> > Haha i always like watching your videos.
> > Is this in Matchmaking?
>
> Yeah, Infection/Alpha Zombies.

I haven’t played living dead in ages that explains why i haven’t seen the Soccer balls.
Btw i keep seeing you online, we gotta play some time :slight_smile:

> > > Haha i always like watching your videos.
> > > Is this in Matchmaking?
> >
> > Yeah, Infection/Alpha Zombies.
>
> I haven’t played living dead in ages that explains why i haven’t seen the Soccer balls.
> Btw i keep seeing you online, we gotta play some time :slight_smile:

Yeah, they have some new maps, although I don’t care for all of them. Spooky Base is the only one with the soccer ball though.
Yeah, if I’m on today, maybe we can do that.