One Million Req Point Stackers

900,000 reqs as of today.Yes, Ive been hoarding my reqs. Some people may ask why would I do this. Well I’m positive in my k/d so I’ve been doing good without extra powered up goodies and it is cool to pick the pocket of dead Spartans and come up with some ultra sick weapon I’ve never seen or only heard about and get a few kills with it. I figure that in past halo games I’ve never needed a ultra powered anything,just the basics and did well with them. I’ll start spending when I reach a million,I don’t think I’ve missed out on much and with all the time I’ve spent saving vs spending like everyone else I still have time to catch up on weapons and fun. To spend 300,000 reqs at one time is gonna be Uber fun. Now you may think it’s a waste of time but do you have everything unlocked yet? I’m sure the answer is no,and with people spending reqs as soon as they can I noticed that my k/d is still just as good as theirs or better. And one day I think 343 may throw a 100k req pack at us I definatly want to be able to get it. They already threw an 80k req pack for the champion tournament athis us…there may be more to come. Got reqs?

I always spend my points as soon as I have enough to get the pack I want. I don’t know how you stand it.

Yeah I saved to 100,000 once, my buddy wants us to go to the million mark. And agree, it’s fun to trash people and grab their weapons and kill them again.

Idk how you are able to contain yourself. But ill do my hoarding once I have no more unlocks to get XD

Nup, ill have fun using mine to destroy the other team lmao

> 2533274978553590;2:
> I always spend my points as soon as I have enough to get the pack I want. I don’t know how you stand it.

I spend about 20 or 50k every now and then to keep the itch manageable.

I spend em constantly for the armor and the assassinations. So worth it though, I got 104 Ways To Die.

> 2533274978553590;2:
> I always spend my points as soon as I have enough to get the pack I want. I don’t know how you stand it.

I used to do this, then I decided I’d save 100,000 because I thought opening a ton of packs at once would be fun. Now I don’t want to spend them. I kinda like watching the number just rack up. It also made me realise I sell 99% of the stuff I get from packs anyway so I kinda just stopped caring about buying packs all together haha.

No one is going to comment on the fact that he said bungie and not 343?

It’s even more fun when you have everything, save for a little over 2,weeks to reach a million, then buy everything new when the update comes out and still have 800,000 to blow through.

> 2533274809145045;9:
> No one is going to comment on the fact that he said bungie and not 343?

Nope… nobody cares.

> 2533274884387290;3:
> Yeah I saved to 100,000 once, my buddy wants us to go to the million mark. And agree, it’s fun to trash people and grab their weapons and kill them again.

I just saved and spent 100k the other day. I enjoyed opening multiple packs vs 1 or 2 every now and then. I will try and save more next time. I hardly use my reqs when I get them but don’t sell them just so I don’t have to worry about wanting something when the occasion calls for it.

I can’t do what you do. I have no discipline lol I spent req points and fast as I get them.

I wish I had that kind of determination. I set goals to save up the minimum to buy all the new items the day they come out. Beyond that I can hardly keep myself from spending them.

A rule I try to abide by when saving is that I will only buy a gold pack ever integer of 10k. ie Save up 10k, buy a pack (only costs me 4k for a gold) then I wont buy another pack until I hit 20k, and 30k, and so on.

That’s awesome, I just saved up 50k but had to spend them on more gold packs, I’m almost fully completed!

This is a huge milestone to achieve good luck to all

I have been so wrapped up in games lately, that I have not spawned any weapons, with the new req rules, there are plenty of weapons on the battlefield. I am at 160k req points.

As of right now, I need exactly 990,000 RP to unlock every REQ. The Arena REQ Bundle will decrease the amount of Gold Packs from 99 to 78.

> 2533274950478805;18:
> As of right now, I need exactly 990,000 RP to unlock every REQ. The Arena REQ Bundle will decrease the amount of Gold Packs from 99 to 78.

I am excited for the new arena premium packs. I finally finished silvers and opened all my Warzone premium packs and it was awesome getting 3 ultra rates and legendaries each pack.