ODST ARMOR? and Beta Comming?

Is there gonna be ODST Armor for one? And will we have all of the cool little accessories with it, just like in MCC with the backpack and the ability to customize the cosmetics on the armor and l am not not talking about the helmet. l know that’s gonna be a thing. l mean the armor itself with a knife or radio of some sort or ammo pouches…ETC ETC. idk after watch the MP reveal its got me so excited and thinking now about it. And l read the blog and its said this and l quote.

> ARE YOU READY?
> Back when we first announced Halo Infinite, we talked about the importance the community would play in development – and beyond – via Halo Insider “flighting” (pre-release technical previews) and feedback. We’ve seen firsthand the good that comes from empowering and partnering with our community to get pre-release gameplay feedback and feature input which has been instrumental on our Halo: The Master Chief Collection journey over the past several years.

If you watch real close in the trailer, You can see ODST armour many times, (And its the og odst armour not the stuff in h4/5 etc) And there are going to be technical tests over the summer

> 2533274811807878;2:
> If you watch real close in the trailer, You can see ODST armour many times, (And its the og odst armour not the stuff in h4/5 etc) And there are going to be technical tests over the summer

SOOOOOO…that means it will be a beta or a demo or something because i dont see why, youd sign up for a flight if you can try it out or play.

> 2533274866254069;3:
> > 2533274811807878;2:
> > If you watch real close in the trailer, You can see ODST armour many times, (And its the og odst armour not the stuff in h4/5 etc) And there are going to be technical tests over the summer
>
> SOOOOOO…that means it will be a beta or a demo or something because i dont see why, youd sign up for a flight if you can try it out or play.

Yeah joe even said there will be tests over the summer via flighting, Just go watch the trailers friend:) he explains it there further

Make sure you sign up for Halo Insider, and update all information to be current. 343I will be doing Insider flights later this summer!

> 2533274866254069;1:
> Is there gonna be ODST Armor for one? And will we have all of the cool little accessories with it, just like in MCC with the backpack and the ability to customize the cosmetics on the armor and l am not not talking about the helmet. l know that’s gonna be a thing. l mean the armor itself with a knife or radio of some sort or ammo pouches…ETC ETC. idk after watch the MP reveal its got me so excited and thinking now about it. And l read the blog and its said this and l quote.
>
>
>
>
> > ARE YOU READY?
> > Back when we first announced Halo Infinite, we talked about the importance the community would play in development – and beyond – via Halo Insider “flighting” (pre-release technical previews) and feedback. We’ve seen firsthand the good that comes from empowering and partnering with our community to get pre-release gameplay feedback and feature input which has been instrumental on our Halo: The Master Chief Collection journey over the past several years.

Dude Halo Infinite is banking so damn hard on nostalgia they’d be stupid not to include ODST content.

Plus it usually looks pretty good for a symmetrical look

> 2533274866254069;3:
> > 2533274811807878;2:
> > If you watch real close in the trailer, You can see ODST armour many times, (And its the og odst armour not the stuff in h4/5 etc) And there are going to be technical tests over the summer
>
> SOOOOOO…that means it will be a beta or a demo or something because i dont see why, youd sign up for a flight if you can try it out or play.

Singing up for Halo Insider gives you access to Flighting (this will be the beta/demo). As plans stand right now the general public won’t get access to the game early - you MUST be a insider.

We did see ODST armor many times throughout the trailers it’d be cool to see spawn in animations especially if you have a fullest of the armor of some kind for example for the ODST set when you spawn in you’d come in an ODST drop pod I think that’d be sick to see, or just make the drop pods an overall spawn in animation to would be cool.