No teneis vergüenza

<mark>This post has been edited by a moderator. Because we are not currently equipped to provide moderation in other languages, we ask that all messages be posted in English. Feel free to use an online language translation service, and then create a new thread with the translated text.</mark>

Me baneais por vuestros problemas de conexión y que justito que cuando hago una buena partida no me sumais las positivas. Esto no tiene nombre hijos de p…

English bud.

> They ban me for your connection problems and gustito that when I do a good heading sumais me positive. This name does not have children of p …

Google translated for you. Another connection issue ban complaint.

Translation:
You ban me for your connection problems, and just when I’m getting good games, you don’t count them. This is shameless, sons of a b****…

Hola, desafortunadamente en el foro de Halo sólo se puede hablar en inglés. Entiendo tu frustración, últimamente los servidores no van bien, esperemos que lo arreglen cuanto antes.

Hi, unfortunately in the Halo forum the only allowed language is english. I feel your frustation, servers are not going good these days, so we hope they fix them as soon as possible.

El uso de Google Translate, buena suerte.

Debido a que actualmente no estamos preparados para proporcionar la moderación en otros idiomas, pedimos que todos los mensajes se publicarán en Inglés. Siéntase libre de utilizar un servicio de traducción de idiomas en línea, y luego crear un nuevo hilo con el texto traducido.

Moderator Translation: Because we are not currently equipped to provide moderation in other languages, we ask that all messages be posted in English. Feel free to use an online language translation service, and then create a new thread with the translated text.