How much playtime did you amass?

I have 494. Hours.
In Halo 4

12 days 9 hours. <3

You need to play more. More hours = More sniper kills.

7 days and 3 hours

Holy crap, that’s a lot!

I have 8D 17H 30M
TOTAL PLAYTIME

So that’s like 209 hours and a half. Wow, myself included, I’ve played A LOT!

Still not bored of the game at all.

> Holy crap, that’s a lot!
>
> I have 8D 17H 30M
> TOTAL PLAYTIME
>
> So that’s like 209 hours and a half. Wow, myself included, I’ve played A LOT!
>
> Still not bored of the game at all.

Hey OML,

Are you the one that runs around with Autosentry, mobility,dexterity etc? If so, just wanted to let you know that I have AS in two of my lodouts…that puppy has netted me an extra 70 kills so far! That includes two triple kills taking out hogs on Exile LMAO It even had the kill shot to bring up one of my Killing Frenzies.

6 days, 2 hours, 25 minutes… Meh.

> > Holy crap, that’s a lot!
> >
> > I have 8D 17H 30M
> > TOTAL PLAYTIME
> >
> > So that’s like 209 hours and a half. Wow, myself included, I’ve played A LOT!
> >
> > Still not bored of the game at all.
>
> Hey OML,
>
> Are you the one that runs around with Autosentry, mobility,dexterity etc? If so, just wanted to let you know that I have AS in two of my lodouts…that puppy has netted me an extra 70 kills so far! That includes two triple kills taking out hogs on Exile LMAO It even had the kill shot to bring up one of my Killing Frenzies.

Yep, that’s me! I’m glad you still recognize me. I’ve removed the Autosentry and Dexterity from all my loadouts, but I really should add them back in soon. They made for some unstoppable combos.

Autosentry is a wonderful AA if used right, which you seem to be doing! :wink:

Cheers,
Oompa

My Total is 649 hours (27 days + 1 hour)

War Games = 216 hrs
War Games Custom = 3 hrs
Spartan Ops = 275 hrs
Campaign = 155 hrs

So do I win a prize? :slight_smile:

Milton

7 days, 17 hours, and 20 minutes as of right now. Would have more, but university does a fantastic job of sucking up all of my time!

13D 18H 28M :slight_smile:

10D 7H 43M… well, only Halo 4.

Who knows what platime I got in the other Halos. I know, I got over 300 Hours in Halo Wars, and probably months in Halo 2.

And a lot of playtime in other games. We should track our overall gaming playtime, so we see, how much time we did invest in gaming. In my case I guess it’s a few years.

I have 600 hours on halo 4 (25days). I’m still terrible at this game but when I have host and sniper lets just say people quit.

39 days lol

11D 16H 2M

5D 20H 56M

> 10D 7H 43M… well, only Halo 4.
>
> <mark>Who knows what platime I got in the other Halos. I know, I got over 300 Hours in Halo Wars, and probably months in Halo 2.</mark>
>
> And a lot of playtime in other games. We should track our overall gaming playtime, so we see, how much time we did invest in gaming. In my case I guess it’s a few years.

There is a webpage called raptr where you can sign up for a account and from there the page will then collect your player data for PS3, Xbox, Steam, Wii etc. Seems like a good page for those who want to check their total playtime on games, especially on games who doesn’t count the playtime in game. Sure it may not go all the way back to old Xbox games (Halo 1-2) but still.

Anyway I have 6 days and 15h played, a bit much since the MP ain’t that good imo.

I dunno, last time I looked it was almost 13days. Seriously, anyone that has over 20 days needs to go the hell outside. Most of the time I play about 3 hours everyday and I feel like I play alot. But I see people with 30-40 days. I mean thats playing 8+hrs a day like its your job or something lol.

Only 7d 8h.

In Reach i had like 29d

13D 23H 45M
TOTAL PLAYTIME

I’m surprised that I managed to tolerate the game that much