hellzg4t3s Screenshot Folder

Hey guys, as I mentioned I am trying to improve my screenshot skills. So I will be posting my photos here in this folder whenever I have an active gold membership. Therefore new photos may take some time to be posted as I do not pay for year round live memberships. I hope you enjoy these even though some of them aren’t very recent! Also, sometimes the titles and descriptions are important to read. Some photos may also be from game nights I had with my gaming community. Here we go!

Grey

GB Game Night

Freelancer GN

Freelancer GN 2

Help!!!

Hi!

Spartans Never Die

Lone Wolf

A New Dawn

Lone Wolf (2)

Heat

In Glory

Alice 6

Alice 5

Alice

Tackle!

My Rofl Knife Goes…

Rane 'Simalee 3

Rane 'Simalee

Oh hey, these are coo-

SWEET ZOMBIE JESUS!

> Oh hey, these are coo-
>
> SWEET ZOMBIE JESUS!

Rofl, thanks! XD Glad you like them Mac!

> > Oh hey, these are coo-
> >
> > SWEET ZOMBIE JESUS!
>
> Rofl, thanks! XD Glad you like them Mac!

I’m pretty sure it’s better than the crap on my fileshare :stuck_out_tongue:

> > > Oh hey, these are coo-
> > >
> > > SWEET ZOMBIE JESUS!
> >
> > Rofl, thanks! XD Glad you like them Mac!
>
> I’m pretty sure it’s better than the crap on my fileshare :stuck_out_tongue:

lol, I’m sure you’ve got some good ones. :slight_smile:

Also you can see more that aren’t on my File Share currently by searching with this tag: hellzg4t3s

Wow… these are really good!

> Wow… these are really good!

Thanks Austin! :smiley: Also, sorry for late reply, haven’t been using the comp lately. :stuck_out_tongue:

Very creative, nice!

I wanna be in one of your photos. :’(

> I wanna be in one of your photos. :’(

Yeah Gatesy. Me and Ganon and can be Blood of Banana or Banana of Ganon

> > I wanna be in one of your photos. :’(
>
> Yeah Gatesy. Me and Ganon and can be Blood of Banana or Banana of Ganon

@ Everyone: sorry for late reply, I have been sick for like, two days. :stuck_out_tongue:

@ Big Ern: Thanks!

@ Banana & Ganon: Sure, as soon as I get live we could arrange a time.

Just figured out how to make file sets, feel free to check them out! I have some o my recent screenshots in them as well.