Halo Infinite sur PC !! HYPE

Je suis heureux qu’Halo Infinite va arriver sur PC ! Pourquoi me direz-vous ?
Car j’étais un joueur console mais c’est passer… et j’étais assez triste de ne plus pouvoir continuer la saga Halo qui pour moi est la meilleure… J’ai arrêté à Halo 4 mais j’ai hâte de pouvoir reprendre avec Infinite ! Avec un grand espoir qu’Halo 5 puisse être disponible sur PC [Pour la campagne] !

Et vous ? Vous en pensez quoi qu’il soit sur PC ? Et que pensez-vous du Halo qui va sortir ? Hyped ? Dites-moi tout :slight_smile:

<mark>This post has been edited by a moderator. Because we do not provide moderation in other languages, we ask that all messages be posted in English. Feel free to use an online language translation service, and then create a new thread with the translated text.</mark>

Je ne comprends pas ce que vous vous voulez dire. Parles anglais?

I’m happy that Halo Infinite will arrive on PC! Why will you tell me? Because I was a console player but it is pass … and I was sad enough to not be able to continue the saga Halo which for me is the best … I stopped at Halo 4 but I can not wait to be resume with Infinite! With great hope that Halo 5 can be available on PC [For the campaign]! And you ? Do you think anything on PC? And what do you think of Halo coming out? Hyped? Tell me everything :slight_smile: